Zeyzey20 32 haftaligiz bizde cok sukur 😊 ama maalesef Sabahdan beri nefes alirken sag tatafim acayip derecede batıyor acıyor nefes almama engel oluyor nefes alamamak ve bu batma beni mahf etti yaşayan var mı ? Sebebi nedir sizce ?
YagmurDaskn Zeyzey20 Benim de çok fazla ağrım oluyordu geçer diye düşündüm geçmeyince doktora göründüm ve böbreğimde 2 cm genişleme olduğunu söyledi ve genişleme devam ederse stent takılacağını söyledi. Ağrılarla idare etmeye çalışıyorum
Oglusannesii Zeyzey20 canım bendede var burada birisi gögüslerimi tutup ellerimle kaldırınca rahatlıyorum yazmıştı gerçekten işe yarıyor birde sütyen takıyorsan onuda çıkar yatarken onunda faydası oldu bana
Zeyzey20 YagmurDaskn ya çok berbat bişey nefes aldiğimda daha çok ağrı yapıyor neden boyle anlayamadım çok acıyor canım
YagmurDaskn Zeyzey20 Seni çok iyi anlıyorum benim hala ağrım var şu an. Doktorum diğer tarafa uzanmamı söyledi. Bol su iç canım Allah kurtarsın hepimizi
Ebruemir Zeyzey20 canım sol tarafına yat bacaklarının arasına uygun bir yastık koy bir süre böyle kal zaman zaman bunu yaşamamız normal diye biliyorum. Bendede oluyor zaman zaman bebeğin büyüdüğünden oluyor ☺️
Zeyzey20 YagmurDaskn amin inşallah ya valla şuan ağrıdan duramıyorum evde şekilden şekile çok zor rabbim sağlıkla doğurmayı nasip etsin inşallah