Mutluhamis Haftadayım nefesim çok daralıyor nefes alamayacakmışım gibi oluyor bazen özellikle de geceleri yattığımda doğuma kadar geçmez diye düşünüyorum ama ne yapabilirim yinede rahatlamak için☹️
Esramese Mutluhamis bu yuzden cam altinda yatiyorum ev allhtn cok esiyor yoksa boguluyor gbi oluyorum
snykz Mutluhamis bende de var 28 haftalığım aslında alıyorum ama nefesim yetmiyor daralıyorum nefessiz kalcak gibi oluyorum özellikle de midem o an sıkıntı veriyorsa
yigitmira 20+3 haftalıgım 10 gündür bende de oluyor nefes alamıyorum rahatca akşamları yatarken ayrı bi dert, gecmezde doguma kadar nasıl dayanacagız bilmiyorum😏
Mutluhamis Esramese sıcakların çok etkisi var bizim ev hiç esmiyor vantilatör açınca biraz olsun rahatlıyorum
Esramese Mutluhamis cok sukur bazen usuyup kapattigimz oluyo ama klimali ortamdan cıkmış gbi oluyorm disari cikinca nefes alınmıyo 5ci kat asansorde yok 😭😭