22+2 yim birkaç gündür etraftan duyduğum karnın aşağıda ve küçük söylemleri.. serklajlıyım ama normal hayatıma devam ediyorum şükür bi problem yok. Ama Karnın aşağıda biraz demeleri tesirgin ediyor . Acaba bundan sonra mı yukarı çıkar? Kişi yapısı ile mi alakalı yoksa farklı bi problem var mıdır? Tecrübeli anneler bilgilendirebilir misiniz?