22+2 haftalığım.. Göbek deliğimden tüm karnıma yayılan bir sancı girdi 2 saattir aynı haldeyim.Ayağa kalkmakta çok zorlanıyorum. Yattığımda dönerken de acayip artıyor sancı.. Bugün 12 bin adım atmışım çok yorulduğum için mi acaba , hiç bu Durumu yaşayan var mı aranız da?