Ozg_as ben de kullandim. Doktorum gebelik boyunca kullanabilecegimi ve tamamen bitkilsel oldugunu soylemisti. Ancak ben baslangic olarak 1 kapak ictim, 15 dk sonra lavaboyu kullandim ve bu sabaha kadar boyle 15 dk da bir devam etti 😞 beni 1 kapak cok asiri etkiledi, asiri su kaybi olmasin diye bir daha da kullandirmadi doktorum