Kızlar ben 4 ayıma gircem aşermem olmamıştı canım ne isterse onu yedim ama anladım ki aşermek çok farklı bişeymiş bir kavanoz turşuyu ağzı dolu şekilde dibine gördüm ilginç bir hismiş :) normalde de turşu severdim ama bu kadar asla tabiki suyunu içtim kana kana yedim 🤭 siz neler aşerdiniz?