Ozgebudak Ben hamileyken mayonez ,cips,hamburger her şey yani..(sigara alkol hariç) Yedim içtim.Şükür bir şey olmadı.Olmaz da zaten merak etmeyin.Her şeyin fazlası zarar ,yeterli miktarda yediğimiz zaman sıkıntı olmaz bu kadar sıkmayın evlatlarınızı şimdiden 😌