ozlemky Merhaba anneler, alıp kullanan memnun kalan yada alacak olanlar hangilerini tavsiye edersiniz? Çok fazla seçenek var 🥴
Cankusssssss ozlemky canım ateş ölçer hem koltukalti hemde alından ölçülenddn aldım medisana telsiz de kullandık güzel sesi iletiyor daha Doğum yapmadım ama bence kullanışlı olacak loobex markası göğüs pompası hiç kullanmadım insallah kullanmam
Mercimek07 ozlemky ateş ölçer medisana . Telsiz görüntülü kullanıyorum beurer . Göğüs pompasıda lansinoh .
Ezgib ozlemky ates ölçer medisana pomba philips avent telsizide kamera aldik telefona bildirim geliyor oda Motorola mbp85
ozlemky Cankusssssss çok teşekkür ederim, söylediklerinize bakayım hemen 👍 bende göğüs pompası alıp almamak konusunda çok kararsızım belki de hiç lazım olmayacak ama yinede bilemedim.
Ezgib ozlemky yok esimin kendimi telefonuna uygulamsini kurduk hareket ve ses sensörü var telefona bildirim gelince girio bakabilyrsnz kaydetme özelliğinde var e bebekten almıştık ordan görseline bakabilirsiniz canim