Serpil33 evet canım ilk aşılamada kaldım , 2 senelik evliyim geçen sene dört buçuk aylıkken düşük yaptım maalesef zaten düşeceği belliydi gerçi hamilelik boyunca aşırı derecede kanamam vardı erimiş bitmiştim artık ölecek gibiydim doktorlar da şok olmuştu .. kesinlikle vardır bi hayır dedim evet üzüldüm kahroldum ama kendimi avuttum .. şimdi ilk bebeğimi kaybettiğim ayda , şimdiki bebeğimiz doğacak inşallah .. Allah’a sığın , İnan gerisi bomboş :)