Bende de 2 hafta gerideydi geç döllenme olmuşdu.zamanla 10 gün ileri geçti.sona kadar yerini tutar herhalde yaşayanlar öyle diyor.yani bir sonraki kontrolünde şimdikiye göre gelişmiş olursa sorun yok demek.bana doktor haftasından küçük dediğinde burdan o kadar tecrübe edinmişdimki direk adetim düzensizdi dedim🤣yoksa ne hallere düşerdim