Nurcin54 Kızlar 40+0 olduk oğlumda tık yok. Erkek bebek geç gelir diyorlar sizlerin kaçıncı hafta günde geldi
Caglacagla Nurcin54 inşallah genelde erkek bebekler 9 ay 10 günde gelir derler ben sezeryan olacağım için tam 39 da alacaklar hayırlısı ile gelsinlerrr 🙏🏻🙏🏻
Nurcin54 Nerminhiz hayırlı uğurlu olsun ne güzel ki sizde bebeğiniz de sağlıklısınız inşaallah. Benimde az önce çamaşırım hafif ıslanmış avuç içi kadar suyum sızmaya başladı sanırım. Kızımda hepsi birden gelmişti şimdi akıntı şeklinde oldu
Sevaldemir İlk oğlumu 39.haftada doğurmuştum bu oğluma 36 haftalık hamileyim bakalım ne zaman gelecek :)