Benim de 20 Ağustos görünüyor doğumum. Oğlum olacak nasip olursa. İkinci çocuğum ilkini normal Doğum yaptım, inşallah bunu da normal yaparım🙏 Sıcaklarda baya zormuş cidden daha da zorlaşacak. Kızım kış bebeğiydi gayet rahattı. Bugün ilk kez alışverişe çıktım bunu alsam terletir mi bunu alsam üşütür mü diye düşünmekten alışverişten zevk alamadım resmen. Yaz bebeği sıkıntı 🙄