Deletedmom217 Merhabalar. 13 haftalık hamileyim ve eşimle tren yolculuğu düşünüyoruz. Hamileyken tren yolculuğu yapan var mı? Herhangi bir riski olur mu sizce?
ekara Deletedmom217 bende 13+2 yim yarın arabayla 6 saat yolculuk yapıcam doktorum onay verdi ama bol su iç saat başı tuvalete git bol bol yürü dedi. Uzun süreli yolculuk değilse ve düşük tehlikeniz yoksa sizde yolculuk yapabilirsiniz
issss Deletedmom217 Bende sIk sIk yolculuk yapiyorum en doktorum trenle yolculuk yap drdi. hic bir priblem yadamadim bugunr kadar. tabi ben hep gece 12 de yola cikio sabah 7 variyorum. uyuma saatine denk geliyor