Kızlar merhaba bugün vajinamda bir değişiklik fark ettim. Aslında 1 kere daha fark etmiştim ama önemsemedim bana öyle geliyordur dedim 2 hafta önce. Bacakla vajina arasında Vajinamın alt kısımlarında bir şişlik hissettim ama sadece sol tarafta. Aslında şişlik mi kitle gibi bir şey mi tam ayırt edemedim. Dışardan bakıldığında gözle anlaşılan bir şey değil. Ağrı kızarıklık falanda yok. Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Birde buna genel cerrah mı bakıyor yoksa kadın doğum mu? Tedirgin oldum😔