25+2 günlük hamileyim kızlar gecen hafta kontrolum de doktorum plesanta aşağıda dedi bebek hareketlerinin yarısını aşağıda hissediyorum sanki vajina bölgesine vuruyormus gbi ağrı oluyor ve idrar geliyormuş hissi oluyor sizde de oluyor mu boyle şeyler oluyorsa kaç haftalık da başladı ve hala devam ediyor mu