Cglkr ben 5 gun once spinal oldum canim.cok rahattı hatta nasil geçti anlamadim bile.bas agrisi yapar diyorlar.ikinci spinalim bu ama cok şükür olmadi bas agrim.cunku anestezi uzmanı bana ameliyathanede bilgi vererek igne vurdu.basino sakın oynatma igne girerken dedi kasarsan sıvı sızar kacak olur bas agrisi olur dedi. Dediklerine uydum cok şükür agrim olmadi