Merhaba ben 31 haftalık gebeyim ve uzun süredir ishal sıkıntısı cekiyorum doktora da gittim tahlil yapıldı ama bişey cıkmadı neden olabilir ne yapsam geciremedim bazı günler kesiliyor gibi oluyor ama gecmiyor sık sık da adet sancısı gibi sancılarım oluyor erken dogumu tetikler mi acaba