Onun adı Defne 👼🏻
33.haftada rutin kontrole gittiğimde suyumun azaldığını öğrendim. Ben tabi herşey yolunda gayet kıpırdak bir kız karnımda keyfi rahat sanıyordum. Meğer gelmek için sabırsızlanıyormuş benim minik yavrum. Doktorum hemen acil yatışını istiyorum takibe alalım diyince dünya başıma yıkıldı ama ben hala en fazla ne olabilir ki bir iki gün serum iğnelerle atlatırım diyordum. Fakat hesapladığım gibi olmadı. Gurbetteyim. Eşimden başka kimsem yok. O an ki aldığım haberin burukluğunu size anlatamam. Hemen ailemi aradım paylaştım. Çok onları telaşlandırmadan. Ve geçen hafta cuma günü hastaneye yattım. İki doz ciğer geliştirici iğne ve serumlarla Pazartesi’yi bekledik. BEn hala umut dolu suyum artırmıştır eve gideriz dinlenirim 3 4 haftaya daha ihtiyacımız var çünkü diyerek.
Tekrar ultrasona girdim Peritanolog inceledi ve acil sezeryanla Doğuma girmeme karar verdi. 20 Haziran Perşembe’ye kadar takipte kaldım yeni doğan ünitesinde yer olmadığı için beklemek durumunda kaldık ve o geçen üç dört gün benim için korku heyecan endişe doluydu. Annem hemen geldi yanıma. Ve 20.06.2019 saat 10.00 sularında spinal sezeryanla 2 kilocuk minik defnem gözlerini açtı. bebeğimi çıkartırlerken ettiğim tek dua Allahım ona yaşamak için şans ver oldu. Ve bunu defalarca tekrarladım. Ta ki ağlama sesini duyana kadar. Hemen onu sarıp yanağını yanağıma dokundurup küveze aldılar. O his işte muhteşem ama yine biter mi endişeler peki ya sonrası dedim. Ağlaya ağlaya dikiş işlemlerim tamamlandı ve bebeğin arkasından yaklaşık 15 dakika sonra da ben ameliyathaneden çıktım. Onu hemen yenidoğan bakım ünitesine aldılar beni ise odaya. Akşama doğru kendimi toplayıp yürümeye çalıştım. Ziyaret saatinde eşimle birlikte gidip gördüm. Çok tatlı küçük ama bir o kadar hareketli. tıpkı bir Melek. Veeeee dün. İlk Ten tene temas. Yine ziyaret saatinde onu kucağıma verdiler ona dokunmak kokusu teni minik bedeni ve yaşama mücadelesi nefesi kısacası herşeyi
ben Doğum yaptığımda anne oldum artık ben diyordum ama öyle değilmiş dün onunla kucaklaşıp bayramlaştığımda anne olduğumu derinden hissettim. Bütün taburcu oldum bebeğim küvezde onu orada bırakıp gelmek çok zor oldu ama en kısa zamanda kavuşacağımızı biliyorum.
Benimde Doğum hikayem Böylece tarihe geçmiş oldu 💜
hoşgeldi defne bebek...