Kuzey88 Daha önce bi tane düşük yaptım bir sefer diye nedeni araştırılmadı. Verebileceğiniz tavsiyeler var mı kızlar? Dikkat edilmesi gerekenler falan
Hnfe Kuzey88 herşey Allahtan canım 2 tane saglikli cocugim var 3.gebeligmde kizimin kalbinin yarisi yoktu 14 gun yasadi genetik taramaya grdk hicbisey cikmadi tekrra hamile kaldm bebegim karnimda öldu kurtaj oldum 3 ay sonra yine hamile kaldm onunda kalbi durdu intrnetten bir doktorla tanstim.pes etme.evladini kaybetmissin acisi gecmiyorsa son kez dene dedi 23 haftalik hamileyim.ins.saglimla elime alirm onemli olan doktorunu iyi secmek
Mlssa Kuzey88 Ben 1_2 kez kimyasal geçirdim aynı şey değil tabi ama gebelik planlamadan önce beslenme düzeni,testler,kontroller hepsini yaptırın.Gerisi Allah’a kalmış.En kısa sürede hayırlı sağlıklı evlat sahibi olmanız dileğiyle🙏🏻❤️
Kuzey88 Hnfe inşallah sağ Salim kavuşuruz ben de tekrar hamile kaldım ama insan bi korku yaşıyor tabi
CicekGirayBysl Hamile kalmaya karar vermeden önce yapılması gereken tahlillerinizi yaptırın kadın doğum doktorunuz Rahmi yumurtalıkları kontrol eder tüm kan değerlerinizi ister. Tsh va baktırın. Hamile kalmadan 3 ay önce folik asit kullanılmasını öneriyorlar 3 ay da hamile kalınca. Bence doktorunuzla görüşseniz detaylı bilgileri ve tahlilleri ister sizden
Kuzey88 CicekGirayBysl aslında benden tahlil istemedi 2 ay sonra tekrar deneyebilirsiniz dedi öyle yaptım şuan hamileyim ama içimde bi korku var aynı şeyi Yaşar mıyım diye umarım olmaz
Hnfe Kuzey88 o korku bnde ayrintili ultrasona kadar devam etti ama doguma kadarda surecek bnm korkularim
Saniye85 Kaç haftalık düşük yaptınız? Eğer 12. Haftadan büyükse ve sağlıklı hamilelikse mutlaka rahim ağzı yetmezliği-kısalığını kontrol ettirin.tekrar hamile kaldığınızda serklaj ameliyatıyla düşükler engellenebiliyor.
Hnfe Kuzey88 2 kere dusuk yaptim biri karnimda öldü 2.de evde kanamayla duştu daha önceden almanyaya kanlarimiz gitmisti zaten tün gen analizi yapilmisti gic bir hastalik cikmadi simdi 23 haftalik hamileyim
Kuzey88 Ozgull 2 düşük sonrasına yaptıklarını söylediler ilk seferde yaygın deyince ben de üstelemedim 3 ay sonra hamile kaldım şuan yapmam gereken bişey var mı diye tecrübelilere sormak istedim ama çok yorum gelmedi hamilelik sonrası için 😊
Ozgull Kuzey88 bende 2 kayıp yaşadım keşke ilkinde yaptirsaymışım diyorum süreç çok yıpratıcı geçti çünkü 3 düşük yaptım deyin yaptırın bence
Kuzey88 Ozgull sebebini araştırdınız mı genelde kan pıhtılaşması görülüyor haklısınız aslında ama şuan hamileyim artık inşallah yaşamam tekrar