Serrameri canim burda öyle seyler okudum ki bi de kids uygulamasinda inan korkuyorum. Herkes pismanligini yazmis normal dogum istiyordum ama sezaryende daha cabuk ayaklananlari vs okudum. Fikrim degisti açıkçası ruyama bile girdi ya sancıdan dolayi psikolojisi bozulup lohusa depresyonuna girmiş biri en çok bundan korktum.