Ben Asv yaşam hast. gidiyorum , hastaneden çok. Memnunum çok temiz , ve ilgililer . Doktorum da İsmail Semih Şahin bilgili bir doktor . Tek dezavantajı numara vs vermiyor herhangi birşey olursa hastaneden ulaşıyorsunuz 😏 çok şükür acil bir durum olmadı bugüne kadar , her aradığımda da ulaştım görüştüm kendisi ile .