Merhaba kızlar dünden beri geçmeyen bi kaburga ağrım var parol vermişti doktor ağrın olunca iç diye onu içtiğim halde bana mısın demiyor çok ağrım var akşam olsun istemiyorum gram uyku uyutmuyor bu durumu yaşayan var mı doktora gitmem gerekir mı yardımcı olur musunuz 😓