Merhaba arkadaşlar, 2. Gebeliğimi yaşıyorum 27. Haftaya girdik çok şükür kafamda deli sorular başladı 😆 ilk yavrumu emzirdim yine sütüm olur diye düşünüyorum ama olmama ihtimali olur mu? Yaşayan var mı? İlk çocuğumda sütüm boldu 2. De olmadı diyen???