Arkadaşlar 29+2deyiz beslenmeme dikkat ediyorum,b12,magnezyum vs kullanıyorum ama aşırı bir yorgunluk hali var elimi kaldırıp tek bir şey yapasım gelmiyor yemek yapmaya evimi toplamaya üşeniyorum resmen,bir de bir duygusallık mutsuzluk herşeye ağlayasım var.Yaşıyor musunuz bu durumları yoksa ben mi böyleyim ?