Emreilknur5561 Kızlar aranızda gebeyken rahimi asagıya düşen var mi varsa da tedavisi felan var mi yardımcı olur musunuz bana lütfen bu arada 29+4 günlük hamileyim
Emreilknur5561 lilamom vajinadan aşagıya et parçası gibi biseyin sarkması emin değilim ama büyük ihtimal rahim düşmesidir araştırdımmm doktoruma gidicem zaten bunun icin ama gitmeden bi size de sorayım dedim korkuyorum çünkü inşallah bisey olmaz
qulistn Emreilknur5561 evet hemn aliniyor sen hissetmiyosun bile ama hamile iken alınır mı bilmiyorum ilaç tadviside uygulayabilir doktorun boyutuna göre netten de bakabilrsin canım