doktorlar her zaman en ağırı konuşuyorlar tanıdığımda gelişim geriliği var dediler zayıf dediler İnan’ın bebek doğdu maşallah hiç bişi yok bende şeker hastasıyım şeker düştü indi çıktı zamanla kontrol altına aldım halen zor alıyorum düşünün Doktor belki ölmüştür dedi bana 10 haftalıkken bende acayip kötü oldum şükür 36. Haftadayım ayın 5 alacak allah büyüktür inanmayın