Kızlar dünden beri özellikle kalçadan aşağı ayak bileklerime kadar kaşıntım oluyor ve aynı sivri sinek ısırığı gibi kabarıyor.Sivri sinek olamaz çünkü illaki ısırıldığımı duyarım hissederim bide bugun üst baldır tarafım kaşındı bi anda 7-8 tane ısırılmış gibi yerler kabarcıklar oluştu.Anladım ki bu sivri işi değil alerjı mi oldum ne oldum acaba.Bide pruloton depot düşük önleyici iğne vuruldum perşmbe günü acaba onun yan etkisi olabilir mi diyorm ama önceki vurulduğum iğnelerde hiç böyle olmadı.Akşam doktora gideceğizde gitmeden önce burdan sormak istedim benim gibi olan varmı yada neden olabilir ?