Merhabalar arkadaşlar 38+3üm ama bebeğimin kafası hala yukarıda doktorum son zamana kadar bekleyelim dedi son 12 günüm var ama ne ağrım sızım var sadece ayakta ilken bazen baskı yapıyor sabah bir bakmışım solumda tamamen bir bakmışım tamamen sağımda haftaya tekrar kontrolüm var sizce döner mi yada ne yapmalıyım sürekli hareketliyim ev içinde olsun etsin ben çok normal Doğum istiyorum ama bu gidişle sanırım sezeryan olacak 🙈🙈