Ukalaade çatı muayenesi hakkında tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz.Kaçıncı haftada bakılması gerekiyor?
Seher__ Ukalaade ben dün oldum canım 37.haftamda çok korkuyodum ama doktor kendini kasma dedi rahat bıraktım 2 parmagiyla jel sürerek yaptı işte ve 2 cm acilmam varmis her an gelebilir dedi iyikide yapmış daha temkinli davranıyorum artik
Ukalaade Alarasel Peki rahim ağzı yetmezliği şüphesi usg ile karından mı bakılıyor bu konularda pek bilgim yok ama doktorum 13,16 haftalarda muayene ediyoruz dedi bende korkuyorum alttan muayene olmak istemiyorum usg ile kontrol edildiğini okudum netten
Egzolgub Vajinal ultrason oldunuz mu? Onun gibi bir sey ama tabi doktor kendi eliyle yapiyor ama kendinizi kasmayin kesinlikle aci veren korkunc bir sey degil ☺️ Asla acimiyor diyebilirim
Egzolgub Ve evet 36-37de bakti doktorum ☺️ Doguma yakin genelde bakiyorlar. Ya da nstdeki sanci durumu da bakma zamanini degistirebilir.
Emreilknur5561 Alarasel peki bende bisey sorsam vajinamdan asagıya et parçası gibi bisey sarkmış tam ortadan ben rahim düşmesi diye düşündüm ama emin değilim korkuyorum da doktoruma sorucam tabi ama siz tecrübelisiniz galiba ilk size sormak istedim eğer öyle bi durum varsa alttan muayene eder mi bilginiz var mi
Alarasel Emreilknur5561 yok bn okdr da tecrübeli değilm 😂çook araştrıyorm çok evhmlı ve pinpirkliyim okdr. Dediğinz olay da da dr nuza sormanız gerekli alttan muayene edecktr oşklde karar vericektir. Ama korkmayn inşAllah bişi olmaz herleyn tedavisi var.
Momsss Emreilknur5561 canım benim de öyle oldu kızlık zarım dışarı çıkmış et parçası gibi bişey böyle,kendimi tuvalette çok zorladığım zaman çıkıyor genelde doktor alttan muayeneyle baktı. Sana bi zararı olmaz dedi doktor ama sen yine de bi git gözük
Emreilknur5561 Alarasel hatırlamıyorum ama mağaza işinde çalışıyorum belki farkında olmadan kaldırmıs olabilrim
Alarasel Emreilknur5561 en iyisi kontrole gittiğinzde mutlaka drnzla paylaşın muayene edecektr alttan büyük ihtimalle ama ondan çnce ulaşabilme şnsınz varsa ulaşıp sorabilirsnz.
Emreilknur5561 Alarasel bayağıdan beri var ama sormaya çekindiğim icin soramamıştım ilk gebeliğim haliyle korku da var neyse artık kontrole gittiğimde sorucam çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz icin
Alarasel Emreilknur5561 kaç haftalıksn canm?? Eğer kendi drna güveniyosan alttan öuayeneden bişi olmaz sormalısın belki önmli bişidr bu sefer söyle bnce. Rica ederm bu arada ne demk
Alarasel Emreilknur5561 ohoo korkmadan kendi drna muayane ol bnce ilk üç ay olsa dikkat et derdimde söyle söylemezsn daha kötü bnce bnde de kaşntı falan vardı fitil verdi kullandm yani korkuyodm kullanmayabnde söylememiştm amasöyledm sonunda drm erkn doğm riski oluştrr dedi enfeksiyon😱Allah korusun
Emreilknur5561 Alarasel ben de suan ondan korktum mutlaka sorucam internetten de araştırdım öyle bisey varsa amelıyat olunması gerekiyormuş umarım olmaz öyle bisey normal Doğum istiyordum ben ona da engel olmaz inşallah