Fatma9438 Kızlar merhaba benim adet günüm yarın ama ovulasyon testi böyle, daha öncede adete yakın yapardım hicbirsekilde test böyle çıkmazdı çizgi dahi çıkmazdı adete 1 güne kala neden olur böyle? [url=https://hizliresim.com/VQV0Jn][img]https://i.hizliresim.com/VQV0Jn.jpg[/img][/url]
Canoglumbenm Fatma9438 benimde adete 3 gün kala böyleydi ve yumurtlamışim o gün. O günü değerlendirdim hatta yumurtlama diye. Ve hamile kaldım cnm. Sende bugünü ve yarını değerlendir
Gizem_miros Fatma9438 bence hamilesin 5 kere hamile kaldim hep bole ogrendim seninkide kopkoyu cikmis 😂😂
balarisi06 Fatma9438 adete yakın yada yumurtlama günleri dışında test silik çıkabilir bu normal ama seninki baya patlamış direk gebelik testi yapın yada kan testi normal yumurtlama gibi durmuyor muhtemelen gebelik var 😍😍
Leylaacl Fatma9438 bence kesinlikle gebelik var ovulasyon ancak yumurtalma günü bu kadar koyu olur insallah vardir bebis hemen kan testi ver
Canoglumbenm Fatma9438 benim 3 gün kala olduysa neden olmasın canım. Bence her ihtimale karşı değerlendir
Fatma9438 Kızlar [url=https://hizliresim.com/6D2XYE][img]https://i.hizliresim.com/6D2XYE.jpg[/img][/url] gebelik testi yaptım şok tayim
KukyFurMama Fatma9438 ben de hemen gebelik testi yap adet günü yakınlarında da hamileysen çift çizgi çıkıyor diyecektim. Hayırlı olsun canım 🤗🐥