Kızlar geçen hafta cuma sezeryan oldum dikişlerde biraz şişlik var normal mi acaba doktora da gidemiyorum hem hafta sonu hemde devlet hastanesi sağolsun suriyelilerden sıra bulamıyoruz.Netten biraz araştırdım ödemdem dolayıda olabilir diyor ama benim gibi bu şekilde olup kendiliğinden inen var mı