emreselvi Doktor bilir sanırım kaç haftaliksin kesen yuvarlak kıza benzio benimki fasulye gibiydi canım erkek cinsiyeti
melolevo emreselvi 10 haftalığım canım ilk ultrason resmine baktım kesede bebekte elips gibi yusyuvarlak değil yani. Bu durumda ne oluyor?
emreselvi Şimdi ben oğlumun ultrason resmini aticam [url=https://hizliresim.com/9Y4d9r][img]https://i.hizliresim.com/9Y4d9r.jpg Burda 8 haftalık benimde bebeğim solda
Aturkk Pelin08 benımde bir kzım var cok sukur ins buda erkek olur 🥰hayırlısı artık Rabbim saglıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🥰🙏🏻
Pelin08 Aturkk allah gonlune gore versin ins.☺ benim de bir oglum var kiz cok istiyorum tabi saglikli hayirli olsun da ama ruyam da hep erkek görüyorum sanirim 2.oglum geliyor sali ogrenicez baklm
Cgdmk123 Benim kesem fazlasıyla yuvarlaktı ama oğlum olacak. Kese şekline göre cinsiyet yöntemi yanlış bence 🤷🏻♀️ Başka bir arkadaşta erkek bebekler solda durur demiş benimki sağda fakat erkek😬