Aysebkr1258 Merhaba hanımlar doğumuma 4 gün kaldı Allah’ın izniyle (sezeryan olduğu için günü belli) dudağımın üstünde uçuk çıkmış doğumada az kaldı kötü durucak 😱 siz uçuğu geçirmek için neler yapıyorsunuz belki bana faydası olurda 2 3 güne geçirebilirim
Aysebkr1258 espalp çok fazla yakmaz mı 🙄 gerçi kolanya sürmeyi düşünüyordum ama oda aynı şekilde yakar
Deletedmom133 Aysebkr1258 doktora sor en iyisi teramicin yada fucudin batılında çok iyi birde ruj 💁♀️
ilkbahar_23 Ayy bana da olmuştu ve uçuk kremi kullanamamıştım zararlı diye ne yaptıysam fayda etmedi ve olduğundan daha geç iyileşmişti 🙄
Zeynka Aysebkr1258 bende de çıkmış ama nasıl, göz göz olmuş feci acıyor. Tahta kaşığın sapını yakıp bastırırlar üstüne bizde, uçuk korkup geri kaçsın diye 😂
Aysebkr1258 Zeynka onu bende çok yaparım çok iyi gelen bir yöntem ama ben ilk çıkmaya başladığı zaman yakarım hemen sönüp kayboluyordu bir gün içinde bu sefer gece çıkmış ve baya büyümüş patlamış bile yaksamda bi faydası olmayacak 🤷♀️
Aysebkr1258 Zeynka bende çok yaparım onu gerçekten iyi de geliyor 😊 ama bu patlamış resmen ve acayip acıyor acısına dayanabiliceğimi sanmıyorum 🙄
sevval55 Ben yıllardır ucukla savaşıyorum hatta foto atardım ama korarsınız 2 hafta once enfeksiyonlu ucugum cıktı alt ve üstte sadece üst dudagımda 20 küsür u uk cıktı. Tek geçerli sebep uçuk iğnesi
Anneyimmmmm Aysebkr1258 bende acyl diye Bi krem sayesinde hemen atlatmıştım ama hamilelikte krem kullanılır mı bilemedim. Eskiler tahta kaşığı ısıtıp uçuğa bastırırlarmış ve hemen geçermiş. Bebek doğduktan sonra çookk dikkat etmen gerekiyor canım çünkü uçuk küçük bebekler için çok tehlikeli Allah korusun. bebeğini öpme sakın.
Aysebkr1258 Anneyimmmmm doktorum verdi bitane krem ama hiç faydası yok daha önce de çıkartmıştım uçuk ozaman yazmıştı ama geçirmiyor maalesef uzun sürüyor geçmesi inşallah bebeğim doğana kadar iyileşir 😭
Julej Aysebkr1258 tabi doktor verdi çok kullanma etkili zaten geçirir bi iki güne dedi gerçekten de öyle oldu geçirdi doktorunuza yine de bi sorun siz ama bana doktor verdi
Anneyimmmmm Aysebkr1258 inşallah geçer canım ya ama geçmezse mutlaka doktoruna danış bebek olacak ne yapabilirim nasıl koruyabilirim bebeğimi diye en kötü maske kullanırsın sıkma canını