Mucizem00 Kızlar şeker hamurlu kurabiye yapmayı düşünüyorum hastanede dağıtmak için 33.haftadayız yapıp dolaba atsam birsey olur mu ? Ne kadar dayanır bilginiz varmı çünkü artık agırlasmaya başladım zorlanıyorum hazır dursun dedim🤔🤔
Pregnantmom Mucizem00 3 hafta falan dayaniyor demislerdi bana dışarda dolapta nasıl olur bilmem çıkınca
Aysebkr1258 Mucizem00 ben yaptım canım 34 haftalıkken yaptım hepsini tek tek paketlere koydum hava almamaları için 4 gün sonra doğumum var Allah’ın izniyle
Senaben Mucizem00 ben bir yerden sipariş ettim. Oradaki kadin bana 1 ay dayanir serin yerde ama dolaba koymayin dedi
Mucizem00 Aysebkr1258 hayırlı olsun canım birsey olmaz o halde vala havalarda sıcak en iyisi daha çok ağırlaşmadan yapayım bende o zaman 😘
Senaben Mucizem00 valla aynisini dedim ben de ama yapacak bsey yok. Gunes almayan bi yere koycam artk