Benimde 2 kedim var biri 7 biri 6 yıldır bizimle. 36 haftalık hamileyim. Bana da soruyolar nezaman gidecek kedi? diye. Siz ikinci cocugu yapınca ilkini evden mi gönderdiniz diyorum. 9 aydır kumunu da ben temizledim, sarıldım yattım, öptüm hicbir sey olmadı, olmaz korkmayın. Onlar benim bebegim tek bir tüylerine dünyayı yakarım. Tüylerini tras ettirmek dogru degil onları yazın sıcaktan kısın soguktan koruyor ve kesildiginde kendilerini cıplak hissedip psikolojileri bozuluyor. Benim kızımın abileri onlar. Yanyana yatırmak icin cok heyecanlanıyorum. Hic merak etmeyin bebeginiz cok sanslı. Aynı zamanda bir psikolog olarak söylüyorum; Bi kediyle büyüdügü icin ileri yaşlarda diger yasıtlarından farkını göreceksiniz. Tüyleri kadar cok olsun ömürleri vazgecmeyin sakın 🙏