vissnelinutella Kızlar merhaba son adet tarihim 14 Mayıs polikistik over hastasıyım 16 Haziran’da 136 18 Haziran’da 337 22 Haziran yani bugün 2084 çıkmış normal değil mi Çarşamba doktora gideceğim keseyi görebilme ihtimalim olur mu şimdiden teşekkür ediyorum 🥰
Hilaliko vissnelinutella bence normal canım benım hayırlı olsun keseyı gorursun haftayada ınsallah kalp atısını duyarsın ❤️
Masalseyhan Canim tebrikler bu arada 😊 ben 5 haftalikken kese minik gözükmustu bi git bence gozukur ultrasonda gozukmezse alttan gorebilir😊