BabyMom35 Ikı gündür karnımda bir ağrı var. Ksıklarda değil ama göbek kısmında. Sabit durduğumda sorun yok hareket edince ağrıyor. Göbek ve rahim büyüdüğü için gerginlikten mi oluyor acaba? Böyle bir durum ysayan var mı aranızda
Mervesezentosun BabyMom35 bende de oluyor. Gazınız olduğu zaman yapar öyle. Doktorum rezene içebilirsin dedi. Günde 1 defa süper gaz çıkartıyor. İshal yaparsa korkmayın normal