Tashasret Merhaba hanımlar 4 aylık hamileyim fakat bu süreçte Vücudumda tüylenmeler oluştu özellikle karın bölgemde, sizde aynı sıkıntıyı yaşıyor musunuz? Ne önerirsiniz
Prensannesi61 Tashasret hiç bir şey yapma bacım benim de ilkten öyle oldu son aylara doğru döküldü 45 gün var doğumuma çıkmıyor desem yeridir kesinlikle ağda falan alayım deme daha çok çoğalır kendiliğinden dökülsün😘
DemetDigesu Tashasret tuylenme degıl benımkısı ozelıkle gobekte kurt kadın oldum esımle yarıcam nerdeyse🤦♀️ Bu ay sir yaptırıcam dokulmezsede lazer yaptırım utanc verıcı karnımı actıgımda 🤬
Canoglumbenm Tashasret aynı tüylenme bütün gebelerde olur canım. Doğumdan sonra dökülüyor zaten bişey yapmana gerek yok bence
Cansumus DemetDigesu ben sır ağda yaptırdım en iyi yöntem iyiki yaptırdım eşim çok memnun bende biraz daha yaptırmasam adam sogucaktı
DemetDigesu Cansumus kendısıne baksın o 🤬🤬🤬 Isteyerek olmuyor bebegını tasıyorsun canım cok kızdım suan.. bende sır yaptırıcam 21 haftalıgım senın kac haftalık?
Ssraa DemetDigesu ben hep ağda yaptırdım. Dökülecek dediler ama kıl tüy takıntım var 9 ay o şekilde bekleyemezdim. En basiti sürekli doktorlar ebeler vs görüyor kötü bir görüntü. Mis gibi de oluyor😁
Cansumus DemetDigesu 12 haftalıgım geçen hafta yaptırdım saçımdan fazla uzamıştı valla doktor ultrason la bakınca çok utanıyordum aldırınca kendime bi güvenim geldi canım bu arada bişi sorcam sana 12. Haftadan sonra iştahın arttı mı benim arttı ve yemezsem tansiyon düşüyor
Cansumus DemetDigesu yok kız eşim iyi sagogolsun ben öyle hissetim güvenim gitti kendime olan benim hamileliğim çok sinirli geçiyor ağlıyorum mutsuzum eşim pervane ama içimden bu geliyor
DemetDigesu Ssraa bende bı gaymak olayım bakayım 🤣🤣🤣 ıgrenc gozukuyor benımde takıntım var bır tane cıksın elımde cımbız ayna🤣🤣🤣
Ssraa DemetDigesu oh git mis bebek poposu gibi ol😁😁 bu arada ben 38+5 yani sonuna geldim ve çok şükür bi sıkıntı olmadı daha geçen hafta yaptırdım.
DemetDigesu Cansumus canım ben hıc kg almadım ya 🥺 cok uzuluyorum ama sık sık yıyorum az az sende ole yap
Cansumus DemetDigesu valla gece maydonoz ekşili ekmek arası yaptım yedim gece üç🤣12 kiloyu geçmemem lazım