Tubabulat2018 tugce22_ valla canim herangi bi fikrim yok ama ben onceden turk kahvesini agzima surmezdim. Simdi telvesine kadar yiyorum tadi o kadar guzel geliyorki. Günde 1 defa icilebilirmis oyle duymustum ama 2 tane ye cikartmak zararli olabilir.
YavruKartal1903 tugce22_ Normalde günde 2 fincan Türk kahvesi içerdim. Doktorum günde 1 tane içebilirsin dedi. Doğurmak üzereyim ve hergün içtim. Diğer kahveler daha kafeinli olduğu için içmemek çok daha iyi tabii ki.
UmudumOldun tugce22_ hemen hemen hergun 1 fincan türk kahvesi iciyorum . Hamilelikten önce 3-4 taneyi bulurdu çünkü çok seviyorum . Ama günde 1 tane kafein sınırını asmiyor
CicekGirayBysl tugce22_ günde 200 mg kafein tüketimi yapabilirsiniz. Kafeinsiz Türk kahvesi de tercih edebilirsiniz😊
CanselYrdkl03 Cay da zararlı kahve de ama mecbur cay sabah kahvaltısında içiyorum ama kahveyi içmiyorum.
Deletedmom133 tugce22_ çay kahve bitki çayı hepsi tabiki zararlı ama günlük kafein miktarını asmadığın sürece sıkıntı yok ben hep ictim cok sukur iyiyiz 🥰
espalp tugce22_ günde 1 tane Türk kahvesi içiyorum ben 😬 kahvaltıda da 1 tane açık çay içiyorum. Doktorum yasak demedi
melolevo Ben hiç içmiyorum canım asitli kahve kapalı meyve suları bunların hiç biri yok sadece çay düşkünüyüm onu da günde 3 bardak max. Açık Ben kahvenin zararlı olduğunu biliyorum. Doktor bebekte hiperaktivite yapıyor demişti. İlk doğumumda
Nurcan6148 tugce22_ Ben tam bir kahve bagimlisiyim.İlk hamileligimde gunde 2 fincan filtre kahve icebilirsin demisti doktorum.Bu hamilelegimdeki doktor kesinlikle icmeyeceksin dedi.bende 2-3 gunde bir bir fincan içiyorum.