bebegimmveannesii Ilk once erkege sonra kiza benziyo dedi doktor bi turlu gostermiyo kendini napmam lazim gostermesi icin oturuyomus oturdugu icin gostermiyo dedi
UmudumOldun bebegimmveannesii canım aynı durumu yaşıyorum bende en başta erkek dendi şimdi kıza döndü ama bacaklar hep kapalı . En iyisi ayrıntılı beklemek bence .
Pinkbabe bebegimmveannesii Haftan küçük mü canim? Ben 12+1 de çikolata yedik üzerine vişne suyu içtim 30 dk sonra usg de durduğu yerde durmadı çok hareketten zor gördük düşün yani 😅 ama gördük cinsiyeti 🤭 simdi 16+2 olduk değişmedi hala şükür sende dene istersen çikolata ve vişne suyunu 🥰
merveyavuz5354 Bana doktorum sabah saat 8 bucuk gibi gel kahvaktini yaomis ol dedi gelirkende bisiyler ic surekli dedi oyle daha iyi oluyormus
bebegimmveannesii Soylediklerinizi yapacagim cok sagolun canlar ☺ cok merak ettigimden nazlaniyo heralde😂😂
Kuzeyzeynep bebegimmveannesii benimkine de öyle dediler erkekti sonra kız da olabilir dediler ayrıntılıda bile bağdaş kurmuş yatıyodu göremedik 18. Haftaya kaldı 🤣
bebegimmveannesii Kuzeyzeynep ben iyiyim o zaman 13 haftaligim sen 18 haftalik gorunmuyo allah yardimcimiz olsunn😢