Ukalaade 13+6 merhaba çok ayakta kalınca belim ağrıyor ve ayaklarım şişiyor şimdiden eski enerjim yok ileride ne olacak acaba? Şimdiye kadar kilo almadım karnımda yok gibi yani akşama doğru tokluk karnı gibi oluyor. Ama sanki yanlardan genişliyorum diye hissediyorum. Sporu bırakmak zorunda kaldım ilk üç ay belki onun etkisi 🤷♀️ Şimdi yeniden evde başların pilatese ☺️🦋 sağlıkla gelsin bebişlerimiz