issss Hangi isim daha cok seviliyor merak ediyorum. Ogluma isim icin karar veremuyorum 3 de hosuma gidiyor. Birde bir sorum var. Omur kiz ismimi erkek ismi mi?
Hcrshra issss Ben kuzey koycm canım çok asil bi isim ama rüzgarda çok iyi ikisi arasnda seç adem olmasn ama.
Handeyldz01 Rüzgar ve kuzey okurken güzel ama anlam açısından kaderi kötü oluyor tanıdığım kuzenimin çocukları var canım
Merveplnc issss tanıdığım tüm rüzgar bebekler çocuklar yaramaz oluyor 😊😊 şaka bi yana tabii bence kuzey kızım oluyor oğlum olsaydı kuzey koyucaktım yada güney çok hoş geliyor bana
nilaylaylaylay Adem. Ben biraz geleneksel isimleri seviyorum. Ortalık rüzgarlardan kuzeylerden geçilmez oldu canım. Emin ol bir 20 yıl sonra bu isimler ahmet mehmet gibi olacak