zdemKln bende Aynı ağrılarla kıvranıyorum, corabımı pantolonumu gıyerken, eğilirken, oturdugum yerden kalkarken hep ağrı var. Doktorum ortopedıye yolladı sağolsun ortopedı doktoru hıc bısey yapmadı, tahlıl yapılmadı bıle. Bu hafta kendı doktoruma soyledım sonunda magnezyum verdı, ıyı gelecegını soyledı. İş yerı doktorumda aynı seyı soylemıstı. 23. Haftadayım Kılom artıkça ne yapıcam bılmıyorum, magnezyum işe yarar inşallah