Esranur06 Göbek deliğinde ve etrafındaki şiddetli ağrıyla gittim doktoruma. Ultrasonla baktı kafası aşağıda erken gelmeye çalışıyor olabilir dedi doktor. Progestan yazdı.Başına böyle bişey gelen var mı acaba?
Princess1 Esranur06 27. Haftamdan beri ben de öyleyim dinleniyorum progestani ihmal etme gerçekten bebeği içerde tutmak için başarılı bir ilaç