Hanımlar merhaba ;
9+4 günlük hamileyim, geçen hafta kan testlerim yapıldı bebek görüldü herşey normaldi. Ancak 2 gündür kasık ağrım, mide bulantım kesildi ve karnımda yumuşama oldu.Herhangi vajinal bir tepkimem yok (kanama vs. Gibi). Bu durum endişelendirdi beni normal bir durum mu ? Yoksa doktora gitmeli miyim ? Normal randevum Cuma günü bekliyim mi ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.