Merhaba hanımlarr 13 haziran adet günümde kan testi yaptım pozitf6-500 cıktı sizce degerım normalmı yoksa yuksekmı cunku adet gunum gecmeden boyle cıktı. Kan testinden bir hafta sonra ultrasona gittim ama hiç birsey görünmedi. Doktor bu sonuca gore ultrasonda gorunmesı gerekıyordu dedı ve kafama takıldı☹️ Lutfen yardımcı olurmusunuz