Merve1995 Merhabalar hanımlar, 38+4 'teyiz ve bir merak doğumu bekliyorum , sizlere sorum doğumunuz nasıl başladı ? Işte mesela durup dururken suyum geldi 2 saat sonra sanci başladı gibi 😄
Benay10 Merve1995 yok hiç su nişan gelmedi benim oğlan gelmemekte kararlıydı doktor öperim böyle işi yat dedi soktu iki parmağını çık lan dışarı dedi benim oğlanda ne kızıyon ya el kadar bebeye tamam çıkacam ama annem eve gitsin öyle dedi doktor eve git bekle gelecekmiş dedi eve geldik bir kaç saat sonra sancı geldi 😂😂😂😂😂😂
guler27smsk_ Merve1995 ilk hamileligimde nisan geldi tam uç gün öyle gitmedim sancı geliyordu ama sık sık deyil bende dedim aman daha var bu kan da göbek bağından geliyordur diyerek uç gün bekledim bu sırada bol yürüyüş hurma bol sıcak dusumu asla ihmal etmedim snra tesadüf hastaneye gittim eşim hastanedeydi Ablam dedi gel sende muayene ol gece 11:30 gittim eve alttan bakicam dedi tabi önce doktor ultrason la baktı snra ebe alttan bakınca dedi yatış vercez 5 cm açıklık bekledik birgun açılmam 7 cm oldu doktor dedi suni sancı verelim verdiler bir saat 9 cm oldu ebeye lavaboya gitmek istediğimi söyleyince bebek geliyor dedi hemen Çatala aldı suni sancı hala ustumdeydi çok halsizdim ikinamiyordum doktorum sıkma kendini sancı geldikçe ikin demişti neyse snra kızıma kavuştum çok şükür 😊Doğum hikayemi anlttm biraz kızlar 😂 ikinciyi bekliyorum bakalım bu nasıl olck 😂😂
Melekgizem98 Bi bel agrisi ve hafif sanciyla gitmistim. 3 cm açılmam olmus 2 3 hafta bu acıklıkla dolastim en son suni sanci verildi. Bebegimin kalp atislari asiri yavasladigindan acil sezaryene alinmistim 41+6da dogurdum.
Xaleyeren Benim önceden nişanda gelmedi suyumda sabah uyuyordum adet sancısı gibi girip girip çıkıyordu ilk geçer diye yattım sonra geçmedi böyle adet sancısı gibi hafif hafif başlıyor dayanılmayacak gibi değil doğacağı son 10 dkka çok sancı olmuştu oda dayanılmayack gibi değil
oozzggee 40+5 olduk ne nişan var ne su. Arada kasılmalarım oluyo ve bugun belimde bir agri var. Bebisim kendisi gelmeye karar vermezse pazartesi doktor mudahale edicez dedi umarim kendisi isteyerek gelir miniğim 🙏🏼
Mavigozunannesi Ilk kızım da 41. Hafta ya kadar tık yoktu okadar olates yürüyüş hurma squat hak getire annesine 12 saat suni şancı çektirdi ve doğdu şimdi oğlumu bekliyorum 38 haftalık olduk 1 cm açıklık dışında bisey yok bakalım
Merve1995 Mavigozunannesi ben henüz acikligim var mı onu bile bilmiyorum çatı muayenesi yapmadı doktorum hiç bakılmadı yani
Merve1995 Sad3c3m arada bir yokluyo yalancı sancilar , başka bir şeyim yok şimdilik bakalım siz de durumlar nasıl 😊
Maviscik Merve1995 Bizde 38+2 yiz ama ne gelen var ne de giden yalancı sancılardan bile yok bekliyoruz 👶😂
Sad3c3m Merve1995 öyle tabi gelecekleri zamanı kendileri seçiyorlar zaten ☺️ Şuan hiç bi dertleri yok içerde duruyorlar uslu uslu 😄 asıl maraton doğunca başlayacağı için tadını çıkartmak lazım bugünlerin