Senis 13 haftalik hamileyim. Ve bebegimin hareketlerini cok kucuk hissediyorum sanki bir seyreme gibi ara ara oluyor. Herkes 18-20.haftalari hissedilebildigini soyluyor ama benim bu hareketlilik sizcede bebegimin hareketlerimi...🤣💗
Sonay Senis evet cnm olanilir bende 13 haftadan itibaren hissetmeye başladım şuan 14+3 günlük . minik dalgalanma şeklinde bazen sağ bazen sol tarafımda sertleşme oluyo. Net olarak 18. 20 haftada tekme atıyo ☺
Senis 😊😊bazilarida gaz falan diyor ama yok yani degil ara ara boyle pit pit pit biseyler oluyor.☺sevindim simdi ☺☺
Sonay Senis 😎 yok bebiştir o ☺ Dur daha tekme attığı zaman Gör sen bu ne ki . 😂 çok tatlılar yaaaaa Rabbim yokluklarını göstermesin ☺
Zarife O haftalarda bende hissettim erkek bebekler daha cabuk oynarmis benim oglum olucak insallah 🙂) smdi daha net hissediyorum oynadgni yarin 18 haftalik oluyoruz insallah ☺☺
Senis Zarife oyle diye duymustum erkek bebekler daha cabuk hissedilirmis diye gecen hafta ki doktor kontrolumde de bebegimin %70 kiz olacagini soylemisti. Her halde kiz olursa da biraz hareketli kiz olucak galiba 😍
Sonay EsraErdalTrkmenolu Hayırlısı olsun cnm ilk gebeliğin sanırım. Allah gönlüne gıre versin ama çok beklemen Lazım en az 12. Haftaya kadar bekliceksiniz ☺ Ben 14 haftalığım hala öğrenemedim cinsiyetini 😏
Zarife Senis dogrudur canim ama cinsiyet en net 16dan snra belli oluyo. Hayirli saglikli olsunlarda baska bisey istemeyiz ilk bebegim 2 aylikken kalbi durmustu buda tup bebek yoluyla oldu sukur. herseyden onemlisi saglikli ve gununde dogmalari ☺☺
EsraErdalTrkmenolu çünkü ben ilk bebeğime düşük yaptım çok üzüldüm tekrar yaşamak istemiyom aynen sağlıklı olsun ❤
Senis EsraErdalTrkmenolu üzüldüm😐 ama sen kotu dusunme pozitif dusun ve cok dikkat et allahim saglikla almani nasip etsin kucagina erkek kiz ne farkederki.. ne olursa olsun.
Senis Sonay haklisin kim bilir ne kadar guzel oluyordur. Ben bu minik hareketi bile hissedince icim bi tuhaf oldu ve tarifsiz bir mutluluk.sabirsizlikla bekliyorum tekmeleride 👣👣
sumeyrakif Ben de 13 14 gibi hissetmeye başlamıştım😍 dediğiniz gibi pıt pıt şeklinde hala aynı şekilde hissediyorum 17+5 olduk bugün🤰🏻
humaninannesi61 Ben de çok erken hissetmişti 😍🤰 Herkes erkektir çabuk canlandı dedi ama kızım olacak İnşaAllah 😍 şimdi 27+2 olduk artık tekmelerini net hissedebiliyorum😍 Döndüğünde dirseğini bile hissediyorum 🤰
Sonay humaninannesi61 onla alakası oldugunu sanmıyorum milletin hurafeleri 😂 inş benimde hayırlısıyla kızım olur bitane oğlum var 😍