3246nsns Meraba kizlar ben 6 haftalik hamileyim bende bu sabah hafif sarimsi kahveden daha acik bi akinti geldi korkuyorum sizce bu akinti normalmi
Sengulkrgz 3246nsns Bazen yerlesme kanamasi olabiliyor bu tarz akinti bazen ise dusuk kanamasi olabiliyor.Ayrimini bilmiyorum ama yerinizde olsam.doktora gorunurdum