Arkadaslar bugun kontrole gittim normalde 6+3 olmasi gerekiyodu kese boyutu 5 haftalik gorundu doktor gec dollenme olabilir dedi bebek gorunmedi cok uzgunum doktor sagliksiz gebelik olabilir dedi hafyata yine gel gorunmezse kurtaj yapacagini soyledi uzgunum basina gelen varmi bebek ne zaman belli olur